De ce SAS GRUP?

Cele 7 stele care ne diferentiaza de orice alta firma de pe aceasta piata:

  1. Suntem cel mai vechi furnizor de solutii de monitorizare prin GPS din Romania: de peste zece ani oferim cel mai fiabil si rapid sistem integrat de fleet management si optimizare de costuri, de verificare ale activitatii si traseelor parcurse de vehicule. Aplicatia prin care utilizatorul are acces la activitatea parcului auto este cea mai rapida de pe piata. Nu avem buguri si datele furnizate sunt determinate cu o precizie care ne diferentiaza de orice alt concurent. In special la calculul de distanta reala parcursa de vehicule dar mai ales la calculul de consum normat si recunoastere si semnalare a diferentelor fata de alimentari, nu avem concurent pe piata. Precizia calculului de distanta parcursa real de vehicul este garantata de 99% si in cazul configurarii corecte a consumurilor normate si a parametrilor de ajustare, abaterea fata de consumul real este de maxim 4%. Diferenta de consum fata de alimentari provine fie din furt, fie dintr-un consum foarte mare rezultat al unui stil de condus agresiv, pe care il semnalam in rapoarte specifice. Rapoartele generate de aplicatia de monitorizare se pot obtine fie in timp real fie pot fi trimise automat la intervale de timp configurabile pe email.
  2. Suntem singurul furnizor de solutii de monitorizare si localizare prin GPS care ofera clientilor posibilitatea de a obtine orice raport personalizat doresc in maxim 3 secunde de la solicitare, indiferent de cat de complicat este raportul si de perioada pe care se solicita acest raport. Acest lucru este posibil prin intermediul tehnologiei OLAP folosite de SAS GRUP (un cub dinamic de date statice). Prin tehnologia OLAP de raportare, datele din baza de date sunt procesate in foarte multe tabele/baze de date mici care contin orice rapoart posibil de solicitat de un utilizator. Procesarea bazelor de date si impartirea datelor in peste 1.000 de tipuri de rapoarte posibil de solicitat, este efectuata automat zilnic de serverele SAS in background. Astfel, atunci cand un client solicita un raport personalizat, se compara in timp real ce date solicita clientul, ce filtre/criterii de selectie a ales si cum vrea sa aiba sortat raportul final si se identifica automat care din cele peste 1.000 de rapoarte gata pregatite corespunde raportului solicitat. Raportul solicitat este livrat aproape instantaneu la client printr-o interfata prietenoasa pusa la dispozitia clientilor sub forma de modul software optional. Fara utilizarea tehnologiei OLAP, nu se pot obtine performantele de mai sus si compromisul este ca fie nu se pot obtine rapoarte personalizate complexe, fie acestea dureaza atat de mult incat exista riscul ca aplicatia sa "crape" sau sa mearga foarte incet, atat pentru utilizatorul care a solicitat raportul cat si pentru toti ceilalti utilizatori care lucreaza in acel moment pe server. Si daca totusi doriti altfel de rapoarte, de exemplu rapoarte care sa fie integrate cu date din ERP-ul dumneavoastra sau cu alte programe software de fleet management pe care le folositi in prezent, va punem la dispozitie un API (aplicatie cod sursa) prin care datele de pe serverele noastre pot fi integrate de dvs in orice alta aplicatie software.
  3. Asa am ajuns cel mai mare furnizor de solutii de monitorizare prin GPS din Romania: oferim suport tehnic de calitate si dezvoltarea continua a aplicatiei pentru cele peste 1.800 de companii-clienti, pentru care monitorizam in fiecare secunda cca 22.000 de vehicule. Volumul mare de activitate ne permite sa oferim preturi competitive pentru servicii fara egal in regiune. Fiindca suntem singurul producator integrat de sisteme GPS din Romania si producem atat hardware-ul cat si software-ul, nu depindem de nimeni si putem imbunatati constant calitatea solutiei oferite ca urmare a cererilor clientilor nostri. O echipa de suport tehnic sta tot timpul la dispozitia dvs si va viziteaza periodic pentru a efectua instruiri legate de noi functionalitati adaugate la aplicatia software sau la dispozitivele GPS dar si pentru a colecta de la dvs problemele cu care va confruntati si a cauta solutii de rezolvare prin solutia noastra. Dezvoltarea permanenta solutiei de monitorizare auto prin GPS se face efectiv pe baza solicitarilor clientilor.
  4. Dispozitivele GPS produse de SAS GRUP sunt cele mai precise de pe piata. Antenele GPS si GSM sunt incorporate in aparat  a.i nu se pot deconecta si sunt foarte greu de bruiat (oricum sesizam tentativele de bruiere si le semnalam in rapoarte specifice sau alertam in timp real pe email). In plus, echipamentul GPS al SAS GRUP poate stoca peste 20 de zile de activitate si in cazul iesirilor temporare din tara, la intoarcere se descarca automat toata activitatea vehiculului care nu a avut semnal GSM. Mentenanta si eventualele relocari de aparate de pe o masina pe alta se fac prin cea mai mare si bine pusa la punct retea de montatori de dispozitive GPS din Romania, cu peste 70 de puncte de service care acopera integral Romania si toate orasele resedinta de judet.
  5. Datele monitorizate sunt stocate in cloud pe serverele noastre gazduite in data-room la Orange Romania; In peste 11 ani de activitate nu am avut intreruperi neprogramate mai mari de 5 minute/an la servere si infrastuctura de servere permite in caz de avarie restaurarea si inlocuirea cu servere de back-up automat, intr-un interval foarte scurt in cazul aparitiei unei probleme tehnice. Deoarece baza de date si serverele sunt in cloud, de pe orice dispozitiv conectat la internet puteti accesa aplicatia software cu care va supravegheati parcul auto. Informatiile privind parcul auto stau in siguranta pe serverele noastre si nu pot fi accesate neautorizat: suntem certificati ISO 27001 in domeniul securitatii informatiei.
  6. Hartile digitale sunt cele mai precise pentru Romania dar clientii nostri au la dispozitie baza de date cu adrese postale pentru toata Europa. Pentru Romania, recunoastem adresa la nivel de numar postal si suntem singurii furnizori de solutii de monitorizare GPS care afisam si numerele de casa pe hartile digitale dar si numarul de borna de kilometraj pe drumurile europene/autostrazi(designul hartilor este facut de SAS Grup si hartile digitale sunt inregistrate la ORDA). Periodic, facem update la harti si actualizam modificarile de infrastuctura rutiera aparute.
  7. Orange Romania ne-a ales ca partener pentru solutiile de monitorizare prin GPS ; cei mai buni se asociaza intotdeauna cu cei mai buni. Convingeti-va singuri in cadrul unei prezentari directe: reprezentantul nostru va raspunde tuturor intrebarilor dvs.

Majoritatea  competitorilor nostri incearca sa convinga utilizatorii ca “aplicatiile lor ofera posibilitatea sa faca absolut tot ce fac si ceilalti furnizori de solutii de monitorizare GPS ”.

Sunt insa niste diferente enorme intre solutiile ofertate, din care enumeram cateva mai importante:

  1. Modul de calcul al distantelor parcurse de vehicule.

    Toti furnizorii de sisteme GPS se lauda ca ei calculeaza distanta parcursa de vehicule fara abateri !! Oare asa sa fie? Ar fi bine sa verificati la alti clienti ai lor inainte sa ii credeti sau poate chiar sa solicitati un test. Algoritmii de inlaturare a deviatiilor/bruiajelor naturale sau intentionate de GPS sau de GSM sunt extrem de sofisticati si foarte putini producatori de aparate au un software capabil sa rezolve acest tip de probleme. SAS Grup este astazi printre putini producatori de sisteme GPS din lume care poate garanta abateri mai mici de 1% la calculul distantei, prin citirea si corectarea informatiilor de la GPS cu o frecventa de citire de 4 ori pe secunda a datelor primite de la sateliti. Pe baza acestor citiri se calculeaza un index de kilometraj care ramane permanent disponibil stocat in memoria aparatului GPS.

  2. Alertarea in caz de sabotaj voluntar sau involuntar al sistemelor GPS.

    Ce se intampla in cazul unui sabotaj al echipamentului GPS sau in cazul in care apar probleme electrice la masina pe care este montat GPS-ul? In majoritatea cazurilor furnizorii de aparate GPS nu semnaleaza acest lucru si nu se transmite nimic in acest sens de catre echipamentul GPS, asa incat nu veti sti niciodata ca aparatele au fost sabotate temporar sau permanent, intentionat sau nu. Mai grav, distantele sau orele de functionare vor fi semnificativ compromise si nu veti sti niciodata care este realitatea, cati kilometri au fost efectuati in interes privat de soferi si cati litri de combustibil au fost consumati. De aceea, in solutia proprie, SAS GRUP a dezvoltat software-ul din aparatele GPS astfel incat acesta sa atentioneze privind orice sabotaj voluntar sau involuntar, sa identifice si sa corecteze automat toate pozitiile bruiate sau compromise;  in final, datele primite de la vehicule vor fi foarte aproape de realitate chiar si in cazul sabotajelor si veti putea stabili cu exactitate cine este vinovat, ce a facut, cand a facut si unde a aparut bruierea sau intreruperea functionarii dispozitivului GPS.

  3. Calcularea abaterilor intre consum normat, consum real si alimentari cu combustibil.

    Toti furnizorii de solutii de monitorizare auto au o metoda proprie de calcul al consumului de combustibil. Cat de precisa este aceasta? Sa vedem cum se procedeaza de obicei: utilizatorul configureaza un consum normat si probabil veti putea genera un raport in care consumul este calculat pe baza consumului normat mediu la 100 de km de drum inmultit cu distanta parcursa pe o perioada. La fel de bine puteati sa faceti si dvs acest calcul intr-un fisier excel. Stiti cat poate sa fie abaterea fata de realitate in acest caz? Peste 15% ....

    SAS Grup obtine consumul normat pe baza unui algoritm complex, in care acesta se calculeaza atat in functie de pozitia geografica a vehiculului (in localitate sau in afara localitatii), cat si in functie de viteza medie de la o secunda la alta. Distanta parcursa este incadrata intr-o categorie de consum de exemplu, la o viteza medie de peste 50 km/h putem considera ca vehiculul circula in regim interurban. Toate aceste consumuri calculate pe perioade extrem de mici de timp se aduna si se compara cu alimentarile de combustibil, dar si cu consumul real, acolo unde este posibil si se pot citi datele din calculatorul de bord. Folosind acest algoritm de calcul propriu SAS Grup abaterile intre consumul normat si realitate sunt de maxim 4%, daca soferul circula normal cu vehiculul si are un stil de condus rezonabil. Orice deviere intre alimentari este imediat recunoscuta si puteti sa va recuperati prejudiciul de la soferul vinovat.

  4. Determinarea “Stilului de condus” si diferentierea soferilor prin note, calculate pe baza Notelor medii ale tuturor soferilor.

    Ne-am dat seama cat de important este stilul de condus atat din punct de vedere al securitatii in trafic cat si al consumului de carburant, asa ca am investit ani de cercetare in domeniu. Recunoastem perfect accelerarile si franarile bruste, precum si curbele abordate agresiv, utilizand un algoritm complex care detecteaza cresterea sau scaderea brusca (de la o secunda la alta) a vitezei, in functie de puterea motorului, masa vehiculului, viteza de deplasare in ambele secunde de studiu, dar si de unghiul la care se produce evenimentul de tip condus agresiv. Rezultatul este un raport in care veti sti cat de agresivi sunt soferii dumneavoastra si cum conduc ei, comparativ cu ceilalti soferi care au montate sisteme GPS de la noi. Numarul de vehicule pentru care se face statisctica este foarte important si de aceea doar marii furnizori de solutii GPS de monitorizare pot sa prezinte date credibile catre clientii lor.